آنتی ویروس کسپرسکی

   لابراتوار کسپرسکی (Kaspersky Lab) یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه تولید نرم افزارهای امنیت رایانه به حساب می آید و جزء چهار شرکت برتر حوزه حفاظت شبکه جهان می باشد. این شرکت با ارائه طیف گسترده ای از محصولات امنیتی برای سیستم عامل های مختلف از قبیل ویندوز، مک، اندروید و… نیازهای متونع کاربران خود را به بهترین نحو پوشش می دهد. آنتی ویروس کسپرسکی با دارا بودن فناوری های روز دنیا همواره جزء بهترین نرم افزارهای امنیتی بوده و توانایی مقابله با حملات هکری، جاسوسی، ویروسی، تروجانی و… را دارا می باشد که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند محصولات کارآمدی را از دسته محصولات کسپرسکی تهیه کنند. شرکت پردیس فناور ایساتیس عضو شورای انفورماتیک کشور نیز از سال 1387 به عنوان نماینده رسمی فروش و پشتیبانی آنتی ویروس Kaspersky در یزد خدمات ویژه خود را به متقاضیان ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکی

  1. رمزنگاری فایل ها و اطلاعات
  2. امکان تعریف سطوح مختلف برای کاربران
  3. کنترل و اسکن کامل وبسایت ها و دستگاه ها
  4. کنترل و قابلیت اعمال محدودیت برای نرم افزارهای شبکه
  5. ضد باج افزار و جلوگیری از کد شدن اطلاعات
  6. و…

     یک از ویژگی های ممتاز مجموعه نرم افزار آنتی ویروس کسپرسکی، وجود نسخه های متنوع است و کاربران برای استفاده خانگی یا استفاده در محیط کار خود می توانند متناسب با نیاز خود، نسخه کابردی را انتخاب کنند. در ادامه به طور مختصر تفاوت های نسخه های سازمانی آنتی ویروس کسپرسکی را برای شما شرح خواهیم داد.

آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی، نسخه Select

     کنترل و تهیه فهرست برنامه های مورد اعتماد، کنترل دستگاه ها و شبکه وب و امنیت ایستگاه های کاری مختلف و سرورهای فایل تنها برخی از امکانات نسخه Select آنتی ویروس کسپرسکی است. همچنین در این نسخه به منظور حفاظت از نیروی کار سیار، یک راهکار امنیتی موبایلی شامل یک مرورگر امنیتی (Endpoint Security Agent) و سیستم مدیریت دستگاه های موبایل (MDM) نیز گنجنده شده است.

آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی، نسخه Core

     این نسخه از آنتی ویروس که تاکنون موفق به دریافت جایزه های متعددی شده است، از ایستگاه امنیتی ضد بدافزار و قدرتمند کسپرسکی و دیوار آتش بسیار قدرتمند بهره می برد وهمچنین از مرکز امنیت کسپرسکی (Kaspersky Security Center) به عنوان کنسول مدیریتی هوشمند استفاده می کند.

آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی، نسخه Total

     نسخه Total آنتی ویروس کسپرسکی که کاملترین نسخه از این سری نرم افزارها است، تمامی امکانات و قابلیت های نسخه های پیشین را دارا می باشد. همچنین امنیت شما را در شبکه اینترنت، ایمیل و سرورهای Collaboration فراهم می کند. این نسخه به سازمان هایی که نیازهای امنیتی گسترده ای دارند توصیه می شود و برای تمامی سطوح شبکه بیشترین میزان امنیت را به وجود می آورد.

آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی، نسخه Advanced

     در این نسخه قابلیت رمزگذاری فایل ها یا رمزگذاری کامل هارد اضافه شده است. از دیگر قابلیت های این نسخه می توان مدیریت سیستم های کسپرسکی (Kaspersky Systems Management) را نام برد که به زور یکپارچه امنیت و بهروری بالا را با هم ادغام کرده است. مجموعه وسیع امکانات نسخه Advanced شامل ابزارهایی از قبیل: ساخت و ذخیره سازی فایل های Image و قابلیت راه اندازی از راه دور، اولویت بخشی به ترمیم آسیب پذیری های سخت افزاری و نرم افزاری، تعیین سیاست های دسترسی به اطلاعات و زیرساخت ها برای کاربران سیستم و کاربران مهمان و… می باشد.

تفاوت نسخه های مختلف آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی