آنتی ویروس پادویش

     در جهان امروز که روزانه شاهد تولید صدها و هزارها بدافزار جدید هستیم، در اختیار داشتن ابزاری قدرتمند و به روز جهت مقابله با این بدافزارها و حفاظت از اطلاعات در برابر تهدیدات موجود، به یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. در همین راستا آنتی ویروس پادویش به عنوان یک محصول قدرتمند و مطمئن، جهت شناسایی تهدیدات بدافزارها از قبیل ویروس، کرم، تروجان، رو تکیت و… با امکانات مناسب و سازگاری با سیستم عامل های متداول در کشور طراحی شده است. نرم افزاری که با شناسایی بدافزارها قبل از گسترش در رایانه، آنها را نابود می سازد و نیز مدیریت آن تحت شبکه، ساده و کاربردی می باشد. این نرم افزار به صورت کاملا ایرانی تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. شرکت پردیس فناور ایساتیس به عنوان نماینده رسمی پادویش در یزد با سابقه ای درخشان، خدمات فروش و پشتیبانی آنتی ویروس پادویش را به متقاضیان ارائه می دهد.

برخی از قابلیت ها و امکانات

  • فایروال ویژه و تخصصی
  • تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
  • مقابله با باج گیرهای جدید بدون نیاز به به روزرسانی
  • پشتیبان گیری سریع از تمامی اطلاعات با استفاده از تکنولوژی VSS
  • مقابله با انواع بدافزارها
  • اسکن کامل دستگاه ها
  • تکنولوژی شبکه پردازش ابری جهت جلوگیری از حملات ناشناس
  • شناسایی روت کیت های پنهان در سیستم

برخی از ویژگی های آنتی ویروس پادویش

پشتیبانی مطمئن با فناوری بومی

با در اختیار داشتن تیم تخصصی و مسلط به فناوری روز جهانی در مقابل ویروس ها، آنتی ویروس پادویش به یکی از قدرت های بزرگ امنیت شبکه دنیا تبدیل شده است.

سرعت بالای پویش و قدرت در پاکسازی

آنتی ویروس پادویش با برخورداری از الگوریتم های پیشرفته، علاوه بر اینکه کمترین تاثیر را بر عملکرد و سرعت راه اندازی سیستم می گذارد، زمان پویش اطلاعات را نیز به حداقل می رساند.

دیوار آتش چندلایه

دیوار آتش چندلایه امکان کنترل کامل دسترسی به شبکه اینترنت را به وجود آورده و رایانه شما را در برابر نفوذ مخرب ایمن می سازد، همچنین پهنای باند مورد استفاده نرم افزارها را نیز گزارش می دهد.

مدیریت از طریق کنسول کنترل مرکزی 

آنتی ویروس پادویش، امکان مدیریت تمامی کلاینت های تحت شبکه را از طریق کنسول کنترل مرکزی فراهم کرده است.

موتور تحلیل هوشمند

آنتی ویروس پادویش با بهره گیری از موتور جست و جوی هوشمند خود توانایی شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید را دارد و می تواند با آنان مقابله کند.

کنترل ابزارهای متصل به رایانه

آنتی ویروس پادویش قابلیت نظارت و کنترل وسایل جانبی و متصل به رایانه را به ساده ترین حالت فراهم می کند.

حفاظت مستمر با استفاده از شبکه ابری

آنتی ویروس پادویش، با استفاده از فناوری پردازش ابری خود، توانایی تشخیص هرگونه تهدید ناشناس جدید را داردو در اولین بروزرسانی، به شما پاسخ مناسبی ارائه می دهد.

راه حل نهایی: دیسک نجات پادویش

پادویش، برای مقابله با ویروس های پیشرفته که با روش های معمول قابل مهار و پاکسازی نیستند، استفاده از دیسک نجات خود را پیشنهاد می کند.

تفاوت نسخه های مختلف آنتی ویروس سازمانی پادویش